Pečené batáty s cuketou a sýrem Feta

Častokrát se mi stalo, že se mě někteří z vás ptali, jestli recepty, které sem přidávám vařím dennodenně. A faktem je, že většinu ne. Uvědomila jsem si, že nad spoustou z nich jsem strávila velkou spoustu času a nejsou tak úplně na běžné rychlovaření. Rozhodla jsem se proto, že se víc zaměřím na věci, které jsou jednoduché, rychlé a přesto výborné. Určitě už tu pár takových kousků najdete, ale budu se snažit, aby jich tu odteď přibývalo víc a víc :) A pokud máte další tipy, na co bych se měla zaměřit, sem s nimi, budu jedině ráda.


Suroviny:

  • 2 střední batáty
  • 2 střední cukety
  • 2 velkých rajčat
  • 4 stroužky česneku
  • 4 snítky oregana
  • 200 g Fety
  • hrstka čerstvé máty a petrželky
  • sůl, pepř, olivový olej



Troubu rozehřejeme na 200 °C. Batáty a česnek oloupeme a spolu s cuketami nakrájíme na tenké plátky. Rajčata nakrájíme na hrubší kostičky. Vše dáme do velké mísy, bohatě zalijeme olivovým olejem, přidáme sůl, pepř a celé snítky oregana a důkladně promícháme. Zeleninu přendáme do pekáčku a pečeme zhruba 45 minut. Pokud máte funkci gril, na posledních 5 minutek ji zapněte, zelenina na povrchu krásně zezlátne. Po upečení směs posypeme rozdrobenou Fetou a čerstvě nasekanou  mátou s petrželkou. Podávejte s opečenou bagetkou.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedávno přidané

recentposts

Náhodné příspěvky

randomposts